Home

NuffNang

Monday, November 16, 2015

I MISS BOTH OF YOU


© 2015 Hasif Rahman - The Three of Us | Family

" A happy family is but an earlier heaven "

- George Bernard Shaw -


Pernah tidak korang semua, bila kita rasa tertekan dengan kerja, korang rasa rindu pada isteri dan anak? Betul, tidak dinafikan, isteri dan anak bukan boleh bantu kerja kita pun. Bukan satu pejabat. Bukan sama pekerjaan. Tetapi somehow, bila tengok gambar or dengar suara or berjumpa secara fizikal, it does help you to cheer up. Ah, even time writing ni pun ada rasa lega sedikit. Lupa sebentar masalah pekerjaan.

Tertarik dengan post di blog isteri pasal You Are My Superman. Am I really a Superman to both of you? =)

Yup, walaupun setiap hari jumpa, still, rasa rindu itu tetap ada. Rasa nak cepat siapkan kerja, balik rumah dan bermesra dengan isteri dan anak. Sejak duduk bersama ni dan bukan lagi "weekend husband", terasa hidup lebih teratur dan kurang penatnya. Kalau tidak dahulu, kelam kabut dibuatnya. Rushing sana sini. Ada cuti sehari tapi tak balik, hati rasa tidak tenteram. Isteri sakit, nak balik tengok pun tak dapat. But now, Alhamdulillah, things getting better. I Love You Enny and Audrey. Thanks for being part of my life. !

*Notakaki : isu - isu tekanan yang dinyatakan tu semua berhubung kerja di tempat baru. Malam ni la ada masa saya cerita sedikit. Huu Hee


No comments: